Pullman verzamelt reviews op Google en geeft deze direct weer op de Pullman website. Pullman stelt geen beloning tegenover reviews en waakt erop dat de gepubliceerde reviews echt zijn.
Welkom op de Pullman reviewpagina. Hier vindt u eerlijke en gedetailleerde beoordelingen van tevreden klanten. Lees hoe Pullman matrassen bijdragen aan een goede nachtrust en ontdek waarom zoveel mensen voor Pullman kiezen. Uw feedback is waardevol voor ons en helpt anderen bij het maken van een weloverwogen keuze. Deel uw eigen Pullman ervaring en draag bij aan onze groeiende community.
Ja, dit is mijn derde matras van Pullman. Ik wacht nog op mijn nieuwe topper, maar ik blijf bij dit merk.
Ik heb nu de Silverline, maar volgende keer ga ik een keer voor de goldline. Ik heb gehoord dat die nóg prettiger ligt.
Maar eerst nog een paar jaar op deze matras! 👍
Onze nieuwe Silverline Comforttopper Pullman Supreme Latex slaapt perfect.
Onze Pullman toppers waren na jaren gebruik aan vervanging toe. Mede op advies van Hartman bedden (uitstekend bedrijf) hebben we gekozen voor de Pullman Silverline toppers. Na enkele weken gebruik, kunnen we stellen dat we heerlijk stevig liggen. En door regelmatig keren en draaien van de toppers hebben we er alle vertrouwen in dat we er weer jarenlang plezier van hebben.
Wij zijn erg tevreden over onze nieuwe boxspring. Het is een hoge instap en dus even wennen! Ook het topmatras was even wennen, maar het is allemaal gewend en we slapen heerlijk! Het is ook fijn om nu een breed bed te hebben! Ruimte genoeg …. Ook een compliment voor de mannen die het bed brachten. Binnen een half uur was de oude boxspring weg en het nieuwe bed geplaatst.
Productreviews zijn belangrijk voor ons als merk, maar ook voor andere geïnteresseerde kopers. Een review over een specifiek product zoals een Pullman boxspring, matras of topdekmatras kan een grote hulp zijn bij de aankoopbeslissing. Wij zijn bijzonder trots op onze Google Review sterren score van 4,6 op 5 ! Vele klanten lieten al een eerlijke, betrouwbare review voor Pullman achter. Ons Pullman team leest ze met plezier door en geeft ook altijd een reactie.
Interesse in wat onze klanten over Pullman vertellen? Lees dan alle Pullman reviews.
Kocht u onlangs een boxspring, matras of topdekmatras bij een officieel verkooppunt van Pullman? Dan vinden wij uw mening en ervaring zeer belangrijk.
Wilt u zelf een Pullman review schrijven? Dat kan via dit formulier . Geen zorgen, dit neemt slechts enkele minuten van uw kostbare tijd in beslag.
Pullman geeft u graag enkele richtlijnen voor het schrijven van een review:
Mocht het toch gebeuren dat u na aankoop een probleem ervaart, dan raden wij u aan om in de eerste plaats rechtstreeks contact op te nemen met de verkoper. Onze officiële Pullman verkooppunten helpen u vakkundig verder.
Lukt dit niet, dan vragen we u om een e-mail te sturen naar marketing.nl@hildinganders.com en kijken we samen wat we voor u kunnen betekenen. Het is voor ons een erezaak om van elke klant een tevreden klant te maken!
Door elke nacht op het matras te slapen, gaan de materialen zich aan de contouren van uw lichaam aanpassen. Dit is de plek waar u het vaakst ligt en waar de druk dus ook het grootst is. Een matras dat zich naar uw lichaam vormt – contourvorming – is perfect normaal. Het matras regelmatig draaien en keren is daarom sterk aangeraden.
Bij kuilvorming daarentegen is er sprake van een andere oorzaak. Door bijvoorbeeld een luchtbel in de schuim- of latexafdeklaag of door een verschoven
veer kan er een duidelijk zichtbare kuil ontstaan. Vaak gebeurt dat vrijwel meteen na de aankoop. De kuil blijft in dat geval zichtbaar doorheen de dag.
Het advies van Pullman? Leg de matraskern (liefst zonder hoes als dat kan) op de vlakke grond en plaats er een borstelsteel bovenop. Maak een foto en stuur deze door naar uw Pullman verdeler. Hij of zij kan dan het probleem achterhalen en, zo nodig, een passende oplossing voorstellen.
Als u enkele Pullman klantenreviews leest, dan zal het u beslist opvallen dat onze klanten erg tevreden zijn over de kwaliteit die Pullman biedt. Vanaf het prille ontstaan van Pullman in 1858 dragen we kwaliteit hoog in het vaandel.
Alle boxsprings, matrassen en topdekmatrassen worden door ervaren vakmensen met de hand gemaakt in onze fabriek in Vroomshoop. Wist u dat er in elk product zo’n 40 uur handwerk zit? In ons speciale slaaplab in Zwitserland worden alle producten bovendien uitgebreid getest. Zo zijn wij zeker dat we een product van topkwaliteit aan u leveren dat gemaakt is om jarenlang van te genieten. Gemiddeld gaat een Pullman boxspring zo’n 20 jaar mee. Voor een matras is dat zo’n 8 tot
10 jaar op voorwaarde dat u hem goed onderhoudt en geregeld draait en keert.
Pullman heeft boxsprings en (top)matrassen in diverse prijscategorieën, en biedt ook veel extra mogelijkheden zoals een extra lang of breed matras, een colour-uitvoering, een antiallergische behandeling, twee eenpersoonsmatrassen in een tweepersoonsmatras … Kortom, ook als u een specifieke wens hebt, vindt u ongetwijfeld de ideale slaapoplossing bij Pullman.
Hoe tevreden bent u met uw nieuwe Pullman boxspring of matras? Vertel het ons in een Pullman review . Wij stellen uw mening enorm op prijs!
Ontvang deze winter tot €500 voordeel op het hoofdbord bij aankoop van een Pullman boxspringset.